Slå igennem med markedsføring via bloggere og sociale medier

Hvordan får man mest ud af at gøre reklame for sine produkter på de sociale medier og via bloggere, og hvilke regler gælder der egentlig, når man gerne vil markedsføre et produkt på Facebook, Instagram eller med hjælp fra en blogger?

De spørgsmål og mange flere kan du få svar på, når brancheforeningen SPT mandag d. 2. oktober 2017 kl. 09.30 – 12.30 inviterer til formiddagsseminar om markedsføring via sociale medier og bloggere.

Vi har inviteret en række gæster, der vil gøre os klogere på reglerne for markedsføring, det gode bloggersamarbejde og hvordan man får mest ud af markedsføring via sociale medier og bloggere.

 

Dagens emner er

  • Den nye markedsføringslov – hvad må man og hvad må man ikke? – Marie Asmussen, jurist ved Forbrugerombudsmanden
     

1. juli 2017 trådte en ny markedsføringslov i kraft, der blandt andet stiller nye krav til virksomheder, når de markedsfører sig på internettet og sociale medier som Facebook, Instagram, snapchat og via bloggere. Marie Asmussen, jurist ved Forbrugerombudsmanden, guider igennem den nye lovgivning.
 

  • Sociale medier og bloggere som strategisk markedsføringsdisciplin – Kirstine Bøvig Andersen, Partner og chef for Kompas Consumer.
     

Kompas kommunikation har igennem deres bloggerkartotek med mere end 500 førende bloggere stor erfaring med at involvere bloggere som troværdige ambassadører for brands. Kirstine Bøvig Andersen er chef for Kompas Consumer og fortæller os om bloggersamarbejdet som strategisk markedsføringsdisciplin.
 

  • Do’s and don’ts i bloggersamarbejdet – Katja Moikjær, journalist og blogger, Pudderdåserne
     

Katja Moikjær er journalist og driver sammen med Helene Randløv Danmarks største skønhedsblog, Pudderdåserne. Katja vil gøre os klogere på, hvordan virksomheder skaber gode relationer til bloggere og do’s and don’ts i samarbejdet med bloggere.

 

Tilmeldingfrist er 27. september 2017

Pris

Medlem af SPT: 500,- kr. ekskl. moms

Ikke-medlem af SPT: 850,- kr. ekskl. moms

Vi opkræver et no-show gebyr på 500,- kr. ved udeblivelse

Hent som PDF

Dato: 
02. Oct 2017
Sted: 
Børsen
Program: 
TidspunktBeskrivelse
09:30 - 09:45
Ankomst
09:45 - 10:30
Den nye markedsføringslov - hvad må man, og hvad må man ikke?
10:30 - 11:15
Sociale medier og bloggere som strategisk markedsføringsdiciplin
11:15 - 11:30
Pause
11:30 - 11:45
Do's and don'ts i bloggersamarbejdet
11:45 - 12:00
Spørgsmål
12:00 - 12:30
Sandwich og networking